Често задавани въпроси

С кои куриери работите?

Начините на доставка, предлагани от "ФРAМАР" ООД са следните:

  • Доставка с куриерска фирма ЕВРОПЪТ.

Цени и условия за доставка с куриерска фирма Европът:

Доставката на Вашата поръчка се извършва с куриерска фирма ЕВРОПЪТ на указания от Вас адрес, всеки делничен ден от 9.00 до 17.30 часа, както и събота до 13.30 часа.
Доставки не се извършват в неделя, официални празници/почивни дни или извън указаните часове.

Цената на доставката е:

При стойност на поръчката цена на доставката:

  •  от 0 до 100 лв. - 7 лв.
  • над 100 лв. - БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА

Посочените куриерски цени са за доставка до 5 кг.

Пратка с приоритетен час /по желание на клиента/ се оскъпява с такса от 3.60лв.

Цени за доставки на куриерски пратки над 5 килограма:

  • от  5 до 10 кг. - 10 лв.
  • от  10  до  15 кг. -  14 лв.
  • от  15 до  20 кг. - 18 лв.
  • от  20 до 25 кг. - 20 лв.
  • от  25 до 30 кг. -  25 лв.

 
Обявените цени за доставка са валидни само за доставки с куриерска фирма ЕВРОПЪТ на територията на България. Разходите по застраховката на поръчаните артикули са за сметка на "ФРAМАР" ООД.

  • Доставка с куриерска фирма СПИДИ

Цени и условия за доставка с куриерска фирма СПИДИ:

Доставката на Вашата поръчка се извършва с куриерска фирма СПИДИ до указания от Вас офис на СПИДИ/адрес. Имате възможност да получите Вашата пратка от понеделник до събота в работното време на съответния офис/на указания от Вас адрес. Офисите на СПИДИ не работят в неделя, официални празници/почивни дни или извън указаните часове. Доставки до адрес не се извършват в неделя, официални празници/почивни дни или извън указаните часове.

Цената на доставката до офис на СПИДИ е:
    • до 3 кг. - и под 100 лв. - 6.00 лв.
    • до 3 кг. и над 100 лв. - безплатно
    • 3-10  кг. -   10.50 лв.
    • 10-20 кг. - 14.50 лв.
    • 20-30 кг. - 20.50 лв.
    • 30-40 кг. - 24.50 лв.
    • над 40 кг. - 20,50 лв. + 0,80 лв. за всеки следващ килограм.

Цена на доставката до адрес със Спиди:

При стойност на поръчката цена на доставката:

  • от 0 до 100лв -  7 лв.
  • над 100 лв. -  БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА

Посочените куриерски цени са за доставка до 5 кг.

Пратка с приоритетен час /по желание на клиента/ се оскъпява с такса от 3.60лв.

Цени за доставки на куриерски пратки над 5 килограма:

    • от  5 до 10 кг. - 10 лв.
    • от  10  до  15 кг. -  14 лв.
    • от  15 до  20 кг. - 18 лв.
    • от  20 до 25 кг. - 20 лв.
    • от  25 до 30 кг. -  25 лв.

Обявените цени за доставка са валидни само за доставки с куриерска фирма СПИДИ на територията на България

  • Доставка с друга куриерска компания

Възможна е доставка и с всяка друга куриерска компания по желание на клиента, на цени по действащите тарифи за превоз на пратки на съответната компания, валидни към момента на получаването на поръчката.

При желание за доставка с друга куриерска фирма, цената за доставка на стока се определя на база тегло, размер и дестинация, съгласно цените на избраната спедиторска фирма. Тези ценови листи са достъпни на интернет сайтовете на фирмите.

 

Срок на доставка

Срокът на доставка до избраната от Потребителя крайна дестинация е до 28 работни дни, от деня, в който е направена поръчката. В случай на забавяне на доставката, независимо от причините, "ФРAМАР" ООД се задължава да уведоми Потребителя за това и да посочи нова дата на доставка.

За колко време ще си получа поръчката?

Наш основен приоритет са бързите и качествени доставки до всяка точка на България. След приемането на поръчката по телефона, нашите оператори ще ви уведомят за приблизителното време на доставка, което е съобразено с моментната наличност на заявените продукти, както и с допълнителни 24-36 часа за самата куриерска услуга.

Поръчах преди доста време, но поръчката ми я няма все още. Какво да направя?

Ако поръчката ви се забави, моля, уведомете ни на телефон: 0875 /322 000/от понеделник до петък - 8.30- 18.30/ или на електронна поща online@framar.bg

Бъдете точни и ни дайте данни за дата на поръчката, номер на поръчката и съответния проблем. Благодарим ви предварително.

Имам оплакване от качеството на доставката. Към кого да се обърна?

Ако имате оплакване от който и да е аспект на доставката или работата на куриерската компания, моля, свържете се с нас на телефон  0875 / 322 000 /понеделник - петък, 8.30-17.30/ или на електронна поща online@framar.bg. Молим за пълно и детайлно описание на проблема в писмен вид, за да можем максимално бързо да реагираме през ръководството на съответната куриерска компания. 

Какви методи на заплащане мога да използвам?

Framar.bg може да Ви предложи 4 метода за разплащане:
Наложен платеж, плащате при получаване на пратката ви.
Плащане през Българската система за електронно разплащане ePay - превод от микросметка или регистрирана дебитна/кредитна карта. Изисква се регистрация в epay.bg!
   
Плащане през системата за картови разплащания Borica - превод от дебитни/кредитни карти с логото на Borica, Maestro, Visa и Mastercard, Sodexo Gift Pass. Не се изисква предварителна регистрация!
 

 

Плащане през банков превод - можете да платите по банкови сметки:

 - IBAN: BG92 FINV  9150 1015 9715 23, BIC: FINVBGSF  -  Първа Инвестиционна банка

 - IBAN: BG51 UNCR 7000 1520 5768 75, BIC: UNCRBGSF - Уникредит Булбанк

 - IBAN: BG75 STSA 9300 0023 6292 01, BIC: STSABGSF  - Банка ДСК

На изплащане

Може да закупите продукти над 100 лв. чрез стоков кредит от TBI Bank

Мога ли да поръчам по интернет лекарства по лекарско предписание?

Търговията в интернет на лекарства по лекарско предписание е стриктно забранена. Моля, не настоявайте, няма как да ви съдействаме.

Мога ли да ви пратя сканирана рецепта и така да получа поръчам онлайн лекарство по лекарско предписание?

Търговията на лекарства по лекарско предписание по интернет е забранена от действащите закони. Сканирането на рецепта не заменя изписването на въпросното лекарство от действащ фармацевт в реална аптека и е незаконно. Моля, не искайте това от нас.

Мога ли да поръчам лекарство по лекарско предписание до близка до мен аптека?

За съжаление, не разполагаме с аптека Фрамар във всеки град на България.

Отговорност за доставка на лекарства по лекарско предписание в аптеки различни от аптеки Фрамар ние не можем да поемем.

Доставяте ли продукти от чужбина по заявка?

Не, това не влиза в правомощията на една аптека. Ние не сме вносител и не можем да поемем отговорността за това.

Имам проблем с получена поръчка. Какво да направя?

Ваше право е да прегледате пратката ви и чак тогава да потвърдите получаването и/да заплатите наложения платеж.

Ако сте потвърдили и заплатили и след това имате проблем с пратката, молим ви, свържете се с нас на телефон  0875 /322 000 /понеделник - петък, 8.30-17.30/ или на електронна поща online@framar.bg. Молим за пълно и детайлно описание на проблема в писмен вид, за да можем максимално бързо да реагираме.

Имам проблем с уред, който съм закупил от вас. Валидна ли е гаранцията ми?

www.framar.bg продава само качествени уреди и устройства, от производители и вносители, които стоят зад качеството на продуктите си. Всяка покупка е придружена от гаранционна карта, в която е упомената отговорността на съответния производител или вносител и съответните сервизи, към които можете да се обърнете.

Желая да върна закупена стока. Какви са правата ми и какво трябва да направя?

В случай, че не сте доволни от получената поръчка и желаете да върнете продуктите обратно, вие трябва да:

  • изпратите уведомление на online@framar.bg за проблемната пратка с възможно най-детайлно описание на проблема и причините за връщането
  • след това, за ваша сметка ще трябва да изпратите продуктите в ненарушен търговски вид на адрес: Фрамар ООД, Стара Загора 6000, улица Петър Парчевич, 26,  0875 /322 000
  • стойността на продуктите ще ви бъде върната след получаването на пратката от нас и преглед на съдържанието
  • предпочитаният от нас метод за връщане на пари към вас - банков превод
© 2007 - 2022 Аптеки Фрамар. Всички права запазени! Framar.bg във Facebook